سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

91/4/28
7:18 ع

نتایج آخرین تحقیقات انجام شده در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نشان داد که مصرف روزانه‌ یک سیب میزان کالری را تا 190 کیلو کاهش می‌دهد و همین عامل کاهش مصرف غذا را در بر دارد.

به گزارش ایسنا، طبق یافته‌های پژوهشگران دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا ؛ سیب دارای خواص شگفت‌آوری برای کنترل وزن است.

آخرین تحقیقات انجام شده در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نشان داد که مصرف روزانه‌ یک سیب میزان کالری را تا 190 کیلو کاهش می‌دهد و همین عامل کاهش مصرف غذا را در بر دارد.

در این زمینه یک دوره‌ مطالعاتی پنج هفته‌ای در آزمایشگاه روی 59 زن و مردی که وزن متعادلی داشتند انجام شد. در طول این دوره بعضی از افراد شرکت‌کننده از مصرف سیب منع شدند و بعضی دیگر فرآورده‌های متنوع سیب را مصرف کردند از قبیل یک و نیم سیب پوست کنده و قاچ شده که حدود 125 کالری داشت، سس سیب (که دارای میزان کالری مساوی با سیب خام است) و آب سیب که گاهی اوقات حاوی فیبر و گاهی اوقات بدون فیبر بود و قبل از غذا مصرف می‌شدند. همچنین در مدت زمان تقریبی 15 دقیقه‌ای، صبحانه یا ناهار که شامل خوراک پنیر و سس گوجه بود به داوطلبان داده می‌شد.

در پایان مشخص شد کسانی که یک سیب قبل از غذا مصرف کردند، 187 کیلو کالری کمتر از کسانی که دیگر محصولات سیب را خورده بودند و یا اصلا سیب نخوردند، غذا خورده‌اند.

همچنین پروفسور باربارا رولز، متخصص علوم غذایی دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، گفت: روش مصرف غذاهای کم‌کالری مانند سوپ و سالاد و سبزیجات قبل از غذا در جلوگیری از پرخوری موثر است.

وی افزود: تفاوت میزان کالری مصرف شده بعد از خوردن سیب خام و یا دیگر محصولات آن به این صورت قابل توضیح است که نه‌تنها میزان کالری را کاهش می‌یابد، بلکه احساس سیری در فرد ایجاد می‌کند.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ