سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

89/10/29
4:17 ع

به گزارش شیعه آنلاین، دین مبین اسلام هنوز در کشور آلمان به رسمیت شناخته نشده است. اخیرا یک مؤسسه دینی برای رسمی شدن دین اسلام در آلمان رفراندمی برگزار کرده و از کاربران اینترنتی خواسته که نظر خود را در این مورد بیان کنند.
از همین رو از تمام مسلمانان درخواست می کنیم با وارد شدن به لینک این سایت که در ذیل این خبر قرار دارد، در این رفراندوم شرکت کنند و برای رسمی شدن دین مبین اسلام در آلمان رأی بدهند.
گفتنی است گزینه “JA” به معنی “بله” است.لینک:

 

ادامه مطلب...

  

89/10/17
2:45 ع

آرزوی شهادت در دل او شعله می کشید .مقام معظم رهبری


 


ای هم نفسان بودن و آسودن ما چیست

یاران همه کردند سفر بودن ما چیست

بشتاب رفیقا که عزیزان همه رفتند

ساکن شدن و راه نپیمودن ما چیست

شهید حاج احمد کاظمی فرزند حاج عشقعلی متولد 2 مرداد 1337 در سن 20 سالگی به مبارزین فلسطینی پیوست و در سن 22 سالگی به فرماندهی تیپ نجف اشرف منصوب گردید ، طراحی و اجرای 20 عملیات مهم جنگی تحت فرمان امام خمینی (ره) منجر به آزادسازی پنج استان کشورمان و ده ها شهر گردید و فرماندهی او در قرارگاه حمزه منجر به امنیت کامل کردستان شد . در سال 1379 به فرماندهی نیروی هوایی و در شهریور 1384 به فرماندهی نیروی زمینی سپاه از سوی حضرت آیت اله العظی خامنه ای حفظه الله منصوب گردید ، سرانجام در 19/10/1384 پس از 30 سال جهاد و مبارزه در سانحه هوایی در ارومیه به درجه رفیع شهادت نائل گردید .


شهید دلاور احمد کاظمی


ادامه مطلب...


  

89/10/7
3:10 ع


فریاد یا لثارات الحسین(علیه السلام)


  

89/10/7
3:10 ع

حماسه 9 دی 

 

اولین بیانات رهبر معظم انقلاب بعد از حماسه 9دی:

 

مطمئن باشید که روز نهم دیِ امسال هم در تاریخ ماند ... هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر میکند، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن علی(علیه السّلام) را می‌‌‌بیند. این کارها کارهائی نیست که با اراده‌‌‌‌ی امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهی است؛ همان طور که امام در یک موقعیت حساسی -که من بارها این را نقل کرده‌‌‌‌ام- به بنده فرمودند: «من در تمام این مدت، دست قدرت الهی را در پشت این قضایا دیدم». درست دید آن مرد نافذ ِبابصیرت، آن مرد خدا.

 

... حجت بر همه تمام شده است. حرکت عظیم روز چهارشنبه ی نهم دی ماه حجت را بر همه تمام کرد. مسئولین قوه‌‌‌‌‌ی مجریه، مسئولین قوه‌‌‌ی مقننه، مسئولین قوه‌‌‌‌ی قضائیه، دستگاه‌‌‌های گوناگون،همه میدانند که مردم در صحنه‌‌‌اند و چه میخواهند. دستگاه‌‌‌‌‌‌ها باید وظائفشان را انجام بدهند.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ